Blogg flytt!

Nu flyttar jag!
Jag är trött på blogg. se funktioner och drar vidare till bloggorama.se / babyblogg.se.
Vilket jag visserligen redan hunnit tröttnat på under min instalation. Jag har nämligen flyttat över alla mina gamla blogginlägg till den nya adressen. Varför vet jag inte. Ingen normal människa skulle väl göra så. Men med en inställning om att rätt ska va rätt så och en viss tvångsmässighet gjorde det möjligt. Jag offrade endast 2 kvällar och (förhoppningsvis inte) en universitetsutbildning, men nu är det klart.. phu!

Min nya adress är http://mina2hjartan.babyblogg.se/

Så fort jag har blivit hemmastadd kommer fler inlägg och förhoppnigsvis lite fler videoklipp (utan att jag behöver lägga upp dem på youtube).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0